Podstawy email marketingu
E-mail marketing to sztuka zarabiania pieniędzy na liście e-mailowej. Jest to jeden ze sposobów na zarabianie pieniędzy, nawet jeśli nie masz stałego bloga. Dopóki masz listę responsywnych potencjalnych klientów, którzy uznają Cię za eksperta w Twojej niszy, z pewnością będą gotowi na oferty wartościowe, które im zapewniasz.
Jak to właściwie działa?
Cóż, jeśli masz stronę internetową i przyciągniesz trochę ruchu, ludzie przyjdą, przyjmą trochę informacji i odejdą.
Jeśli jednak udało Ci się przechwycić ich e-maile, możesz wysyłać im e-maile raz za razem – oferując im bryłki przydatnych informacji lub oferując im oferty, które mogą ich zainteresować.
Marketerzy dostrzegli potencjał e-mail marketingu w generowaniu ogromnych zysków i od tego czasu starają się znaleźć najlepsze sposoby zarabiania na swojej liście poprzez dobre praktyki e-mail marketingu.
Ten artykuł na temat e-mail marketingu ma na celu ujawnienie tych dobrych praktyk, abyś mógł nauczyć się i stosować strategie, aby zacząć zgarniać ogromne zyski ze swojej listy mailowej.
Marketing e-mailowy zaczyna się od Twojej listy e-mailowej. Co to jest lista?
Zasadniczo jest to skrót myslowy znaczący zbiór wszystkich emaili do potencjalnych klientów, które posiadasz.
Te e-maile to dane kontaktowe odwiedzających, którzy odwiedzają Twoją witrynę, którzy szukają konkretnych informacji na Twój niszowy temat.
Aby zbudować listę, musisz mieć skonfigurowany autoresponder e-mail.
Założenie konta autorespondera jest obowiązkowe dla każdego, kto chce rozpocząć działalność online. Będzie to używane do zarządzania subskrybentami i masowego wysyłania wiadomości e-mail z ofertami i interesującymi Cię informacjami.
Po skonfigurowaniu konta autorespondera, będziesz musiał skonfigurować system biznesowy do zbierania potencjalnych klientów lub subskrybentów, co omówię szczegółowo w rozdziale 3 o podstawach budowania listy.
Teraz dzięki liście e-mailowej możesz nie tylko stale budować relacje ze swoimi subskrybentami, ale także oferować im interesujące Cię produkty.
Ruch, który przychodzi i nie jest przechwytywany, jest marnotrawstwem.
Ludzie szukają konkretnych informacji i odejdą na zawsze, gdy się dowiedzą.
Jeśli jednak uda Ci się przechwycić ich e-maile, możesz nadal zapewniać wartość i przekształcać ich w lojalnych klientów lub obserwujących. W tym momencie wkracza siła marketingu e-mailowego.
Ale najpierw spójrzmy na kilka podstawowych zasad budowania listy, bo jak możemy zarabiać pieniądze dzięki naszej liście bez listy na początek?
Najpierw musisz skonfigurować ścieżkę listy. Zwykle składa się z 3 elementów:
1) Strona docelowa lub Squeeze Page
2) Darmowy prezent lub „Łapówka”
3) pole wyboru
Strona docelowa to prosta strona internetowa, która składa się z nagłówka, podnagłówka, prezentacji i korzyści oraz wezwania do działania.
Czego potrzebujesz
Nagłówek musi przyciągać wzrok i być odważny, aby natychmiast przyciągnąć uwagę czytelnika. Podnagłówek wzmocni przesłanie nagłówka.
Celem strony jest „przekupienie” gościa, aby wpisał swoje imię i adres e-mail w zamian za darmowy prezent. Może to być e-book, e-kurs lub cotygodniowy biuletyn.
Korzyści mają na celu wyjaśnienie, co czytelnik otrzyma z tego bezpłatnego prezentu, oraz poprawę wskaźników rejestracji.
Na koniec w wezwaniu do działania informujesz czytelnika, że musi podać swoje imię i adres e-mail, aby otrzymać darmowy prezent.
Miejsce, w którym czytelnik wprowadza swoje dane kontaktowe, znane jest jako „pole wyboru”, które można uzyskać ze strony hosta autorespondera na adres e-mail.
Autorespondery, takie jak Getresponse, oferują łatwe dostosowywanie pól do wyrażania zgody, aby łatwiej dopasować pola do układu witryny.
Alternatywnie możesz umieścić pole wyboru na swoim blogu lub stronie internetowej, aby zebrać subskrybentów. Wybór należy wyłącznie do Ciebie, ale strony docelowe często mają wyższy współczynnik akceptacji, ponieważ odwiedzający mają tylko mniejszy wybór – zaakceptuj lub nie w porównaniu do blogów.
Masz to; Twój system budowania listy jest gotowy. Wszystko, czego potrzebujesz, to spory ruch i jesteś gotowy do zbudowania ogromnej listy!